Cele mai citite Articole - Pagina 4 - Videoclipuri Epice
Salut
Log in

Cele mai citite Articole


  • Top 9 cele mai sănătoase ceaiuri

    1. Ceaiul verde este bun la toate
    În urma studiilor care s-u făcut, ceaiul verde este una dintre acele băuturi vindecătoare care are efecte miraculoase asupra sănătăţii în general. Este recunoscut pentru capacitatea de a preveni cancerul, instalarea demenţei, dar şi pentru că ajută la slăbit. 


    2. Ceaiul alb împiedică apariţia ridurilor
    Este sortimentul de ceai cel mai puţin procesat, find foarte bogat în polifenoli, spune Dr. Oz. Ceaiul alb conţine un antioxidant numit ECGC care împiedică depunerile adipoase şi apariţia ridurilor. De asemenea, se pare că tot datorită acestui antioxidant, ceaiul alb protejează colonul de cancer. 


    3. Ceaiul oolong te ajută să slăbeşti
    Acest tip de ceai are rolul de a stimula metabolismul, accelerând arderea grăsimilor. Efectul este asigurat de combinaţia dintre catechină şi cafeină şi durează până la două ore după ce ai consumat ceaiul. Un alt motiv pentru care Dr. Oz recomandă consumul acestui ceai este pentru conţinutul său bogat în polifenoli care împiedică depunerea grăsimilor. Potrivit cercetărilor, consumul regulat de ceai oolong te scapă de kilogramele în plus şi subţiază talia. Consumă ceai oolong, însă fără să-l îndulceşti cu mult zahăr pentru că acesta va anula efectele benefice.

    4. Ceaiul negru împrospătează respiraţia
    Datorită compuşilor săi, ceaiul negru împiedică formarea plăcii dentare, unul dintre factorii care pot să cauzeze respiraţia urât mirositoare. Studiile arată că un consum regulat de ceai negru inhibă formarea bacteriilor în cavitatea bucală. Pe lângă acest efect benefic pe care îl are asupra danturii, ceaiul negru poate să prevină apariţia diabetului şi împiedică depunerile de grăsime în zona abdomenului. 


    5. Ceaiul de ghimbir te scapă de durerile de cap
    Are un puternic efect antiinflamator şi te scapă de durerea de cap la fel de rapid precum o face aspirina, susţine Dr. Oz. Consumă o cană cu ceai de ghimbir atunci când te doare capul, în loc să apelezi la tot soiul de tratamente medicamentoase. 


    6. Ceaiul de mentă te ajută să scapi de constipaţie
    Dr. Oz recomandă o ceaşcă de ceai de mentă atunci când ai probleme cu constipaţia. Acesta va ajuta la reglarea tranzitului intestinal şi te scapă de această problemă. 


    7. Ceaiul de urzică este bun pentru alergii
    Această plantă conţine antihistaminice naturale care previn diversele simptome cauzate de alergii (nas înfundat, strănut, mâncărimi oculare). Dr. Oz recomandă să laşi urzica la infuzat 15-20 de minute. Poţi consuma acest ceai cu lămâie. 


    8. Ceaiul de ginseng creşte libidoul
    Dr. Oz recomandă ceaiul de ginseng pentru că îmbunătăţeşte viaţa sexuală şi combate disfuncţiile erectile. De asemenea, măreşte producţia de spermă şi ajută la obţinerea unui orgasm mai intens atât la femei, cât şi la bărbaţi. 


    9. Ceaiul din rădăcină de valeriană te ajută să dormi bine
    Dacă ai probleme cu somnul, Dr. Oz îţi recomandă ceaiul de valeriană. Datorită compuşilor săi, valeriană are efecte sedative şi te ajută să adormi mult mai repede. Consumă o cană cu ceai de valeriană cu câteva ore înainte de a merge la somn, în loc de a apela la somnifere. 

    Read more »
  • Vestea pe care o asteptau toti romanii

     

    Sondaj in randul analistilor: Monedele din Europa Centrala si de Est, inclusiv leul, se vor aprecia in 2015

    Soliditatea economiilor din Europa Centrala si de Est va contribui la aprecierea monedelor din regiune, inclusiv a leului, in 2015, dupa scaderile inregistrate in ultimele saptamani, potrivit unui sondaj realizat de Reuters in randul analistilor.

    Chiar si asa, inflatia scazuta din Europa va continua sa reprezinte un risc pentru monede, prin alimentarea asteptarilor de reducere a dobanzilor de catre bancile centrale, considera analistii.

    Zlotul a atins in ultimele saptamani cel mai redus nivel din ultimii doi ani si jumatate, iar forintul un minim al ultimilor trei ani, in raport cu euro, datele economice indicand incetinirea cresterii economice.

    Intre timp, ambele monede au recuperat partial pierderile, dar persista riscul ca preturile scazute ale petrolului sa mentina negative ratele inflatiei, incalcand tintele bancilor centrale.

    Zlotul s-ar putea aprecia cu 4,7% in raport cu euro pana la sfarsitul acestui an, fata de nivelul de 4,125 unitati pentru uneuro atins la inchiderea de marti, un nivel mai slab comparativ cu cel de 4,1034 unitati pentru un euro anticipat acum o luna.

    "Politica monetara a Poloniei va ramane unul dintre factorii de risc pentru zlot, fiind posibil ca deflatia sa se fi accentuat in decembrie", a declarat Dorota Strauch, analist la banca Raiffeisen in Polonia.

    Forintul s-ar putea aprecia cu 3,2% in acest an, la 310 unitati pentru un euro, leul cu 2,2%, la 4,4 unitati pentru un euro, iar coroana ceha cu 1,1%, la 27,375 unitati.

    Estimarile de crestere economica de circa 3% in Ungaria si Polonia in 2015 contrasteaza cu stagnarea zonei euro. Soliditatea balantelor de plati si nivelul relativ ridicat al dobanzilor ar putea sustine aprecierea forintului si a zlotului, considera Radomir Jac, analist la Generali Investments CEE.

    "Cu toate acestea forintul va fi in mod special vulnerabil la speculatii legate de inasprirea politicii monetare in Statele Unite, iar acest factor ar putea necesita majorarea dobanzilor in Ungaria, spre sfarsitul anului 2015", a adaugat Jac.

    Consiliul de Administratie al Bancii Nationale a Romaniei a decis miercuri sa reduca rata dobanzii de politica monetara cu 0,25 puncte procentuale, la 2,5% pe an, nou minim istoric, concomitent cu ingustarea coridorului simetric format din ratele dobanzilor facilitatilor permanente la 2,25 puncte.

    Masura a fost anticipata de majoritatea analistilor, inflatia fiind sub tinta BNR, si a declansat speculatii ca Polonia si Ungaria vor proceda la fel.

    Cursul anuntat de Banca Nationala a Romaniei (BNR) a scazut miercuri cu 0,22 de bani, la 4,4960 lei/euro.

    Referinta a urcat marti cu 0,09 bani, la 4,4982 lei/euro. Un nivel mai ridicat a fost inregistrat, la fel ca pentru sedinta de luni, pe 19 martie 2014, cand euro a fost cotat la 4,4997 lei. In debutul anului 2014, cursul a urcat spre 4,55 lei/euro.

    Forintul a stagnat miercuri fata de euro, iar zlotul s-a apreciat cu 0,2%.

    Gergely Urmossy, analist la Erste Bank in Budapesta, considera ca banca centrala a Ungariei nu va urma exemplul majorarilor de dobanzi asteptate in SUA in cursul acestui an, chiar cu pretul devalorizarii forintului.

     

     

     

     

     

    Read more »
  • 8 cele mai bune alimente pentru o inimă sănătoasă

    Somonul şi ciocolata neagră au un efect protector recunoscut de numeroşi cercetători. Descoperă ce altceva nu trebuie să-ţi lipsească din dietă.

    Alimentaţia are un rol important asupra sănătăţii inimii. Cercetările arată că grăsimile saturate din produsele de origine animală sunt nocive pentru inimă atunci când sunt consumate în cantităţi exagerate. Reducând porţiile la 2-3 pe săptămână şi introducând în alimentaţia ta câteva alimente esenţiale poţi să-ţi protejezi inima de boli. Iată care sunt cele mai importante alimente recunoscute pentru rolul lor cardioprotector:


    1. Somonul


    Potrivit recomandărilor oferite de Asociaţia Americană a Inimii trebuie să consumăm peşte de două ori pe săptămână. Specialiştii recomandă în special consumul somonului proaspăt, datorită conţinutului său bogat în acizi graşi omega-3, esenţiali pentru inimă. Aceste grăsimi sănătoase protejează inima de boli şi scad nivelul colesterolului rău. 


    2. Uleiul de măsline de calitate


    Înlocuieşte untul cu uleiul de măsline extravirgin în mâncărurile pe care le prepari, deoarece îţi vei proteja inima. Uleiul de măsline conţine grăsimi sănătoase care scad colesterolul şi previn apariţia bolilor cardiovasculare. 


    3. Oleaginoasele (nuci)


    Un studiu realizat în 2011 arată că dacă înlocuieşti carnea roşie în cantităţi exagerate cu surse mai uşoare de proteine, cum ar fi oleaginoasele (nuci), scade riscul de infarct cu 17%. Grăsimile nesaturate care se regăsesc în nucile crude reduc colesterolul rău în comparaţie cu cele saturate din carnea roşie care-l măresc.


    4. Terciul de ovăz


    Conţine fibre solubile care se regăsesc în toate cerealele integrale şi au rolul de a reduce absorbţia colesterolului rău în sânge. Astfel, arterele sunt curate şi riscul de boli cardiovasculare este redus.

    5. Ciocolata neagră


    Flavonoidele din ciocolata neagră au rolul de a scădea colesterolul rău, potolind în acelaşi timp pofta de ceva dulce. Ciocolata neagră consumată cu moderaţie stabilizează tensiunea arterială şi previne formarea cheagurilor de sânge. 


    6. Soia


    Este o sursă buna de proteine, fără adaos de grăsimi saturate care se regăsesc de regulă în produsele de origine animală. Astfel, vei putea să consumi mai puţină carne roşie care abundă în grăsimi saturate şi poate să îmbolnăvească inima dacă exagerezi cu cantităţile. 


    7. Roşiile


    Au un conţinut ridicat de licopen, un puternic antioxidant care previne apariţia bolilor de inimă datorită proprietăţilor sale anti-inflamatorii. 


    8. Cartofii obişnuiţi şi dulci


    Cartofii dulci conţin o sumenedie de nutrienţi care apără corpul de boli. Dar şi cartofii obişnuiţi au un conţinut ridicat de fibre şi potasiu care au grijă ca inima ta să fie sănătoasă şi să funcţioneze bine.
    Read more »
RSS